Installerade i Sollefteå


Skitdålig bild men, här är vi nu!
  
 
Kom iväg lite senare än tänkt mot Sollefteå. Var nog framme först 22:00 och möttes av mini Camilla som är... mini nu! ;) Visade sig att de sjabblat med min rumsnyckel så jag fick vänta en stund på att föreståndarinnan skulle dyka upp med den, men det gjorde inget - Camilla underhöll mig. :D
 
Rummet är litet men fungerar bra, det är tokmånga toaletter - jag har tre stycken rakt utanför dörren liksom! Mycket bra... Gemensamma köket och TV-rummet ser trevliga ut, men bara ett kylskåp till allihopa...?? Nåja, det funkar. Fast kan ju säga som så, svårt att få in någon mat när halva kylskåpet ockuperas av diverse förfriskande drycker. ;) Hundläger!

Nu sitter jag i sängen, Ghetto ligger i ett hörn och snarkar, Tarass lyckligt under sängen och Dyra... ja, henne ser ni på bilden. ;) Hon håller mig sällskap i sängen. Tarass och Ghetto är det inga problem med, de har legat borta förut. Dyra har dock skällt till några gånger men är lugn och verkar nöjd ändå. :)

Nu ska jag knapra lite nötter, lyssna musik, dricka upp min öl och sedan sussa! Ser fram emot en vecka med IPO-folk, hoppas jag lär mig något. ;) Ska försöka blogga varje kväll, men lovar inget. Kameran är givetvis med! :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad spänande med IPO-läger. Hoppas det blir givande och ni får en massa skoj. :-D

2011-07-04 @ 21:57:16
URL: http://www.lenashundliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0