IPO läger - dag 3

Onsdag. Idag blev det spår, lydnad, lunch, skydd. Dyra har fått träna lite lydnad, och så fick hon faktiskt prova bita lite kudde och fick beröm. :) Sedan fick alla mina vovvisar träna lite spår på kvällen. Camilla är så go och hjälper till och engagerar sig och peppar.

Det är roligt att titta på alla duktiga hundar och hundförare... Har tagit massor av bilder. massor! Blir alldeles matt bara av att öppna dem i utforskaren. Orkar bara förminska några av dem åt er, men här nedan förljer de! :)



Loppan (Malinois) spårar.
 

Farre har utan tvekan nosen i spårkärnan. Han snubblade rakt med nosen!
 

Farre älskar mjukost som belöning för arbetet i spåret!
 

Farre spårar mera...
 

Dyra får spåra lite...
 

Dyra sniffelisnoozar.
 

Bn Biotitt av Nangijala.
 

Bn Biotitt av Nangijala.
 

Ullhedens Pharos, alias Farre, alias Fluff, alias Mr Fluffy!
 

Farre får kommandot "Framåt!"


Charmiga holländaren Freke.
 

Freke tycker att vattenmelon är mums!
 

Raggamuffin, alias Meatball, går sin egen väg... Ha ha ha ha!
 

"Jag tog dig!"
 

Awww... världens sötaste Farre Fluff!
  
 
Nu måste jag kojja så jag orkar öppna ögonen när klockan ringer 06:00! Jag har sååå många fler bilder, men jag orkar inte dela med mig av fler ännu... det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Camilla & Farre

Mitt Fluff!!

Vilka fiiiina bilder. Gulle dig som fotar och donar.



Ses snart.... om jag får upp dig ;P

2011-07-07 @ 07:13:09
URL: http://www.zebbeluringen.se
Postat av: Jessica

Åh vad kul med läger. Superfina bilder:)

2011-07-07 @ 09:24:30
URL: http://www.yrlabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0