Kennel El-Jo-Mi's läger 2011

Varje år vecka 29 så har Tarass uppfödare kennelläger i Myckelgensjö. :) Tyvärr jobbade jag massor just denna vecka, men hade iallafall möjlighet att åka dit på onsdag eftermiddag för att umgås lite, och så på torsdagen var jag med på dagens träning (IPO spår). :)

En favorit i repris var att Camilla Ljungberg kom upp från södern och hjälpte oss alla! :) Tyvärr har jag inga bilder alls från dessa dagar, kameran låg i tryggt förvar i bilen. Ha ha, jag fotade dock lite med Annicas kamera så när hon lägger upp bilder så kan jag länka till henne härifrån. Bilder på vackra rumpor och en malinois-wannabe har jag önskemål på. *petar på Angkiika* ;)

Dyra fick två spår och var så gullig så, lite speedad - men hon går liksom igång på att få samarbeta, när hon fattar att vi ska hitta på något så blir hon en väääldigt glad liten tervetott. Jag ska bara lära mig styra på bästa sätt... Ha ha ha. :P



Här är en bild från Solleftålägret, det är Camilla och Farre i spåret. :)


Vill ni veta något coolt? Farre är den första Tervueren att någonsin kvala in till IPO SM! De laddar, tränar och förbereder sig som attans just nu... Hejja, hejja, hejja för detta fantastiska ekipage! :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Du ska få dina rumpor & malle wanna-be tar lite tid bara... :)

2011-07-25 @ 22:40:58
URL: http://www.tervoristerna.se,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0