Sista dagen på IPO lägret

Alltså... har massa bilder, och har suttit och grejjat med dem ikväll. Lite.  Någon norsk och några svenskar har fått bilder på USB, och även Frank och hans fru har fått alla cirka 1800 bilder på USB. Ha ha, men redigerat något för eget bruk har jag inte gjort. ;)

Dyra är halt, hon skar en bit av en trampdyna när vi var ute i skogen och gick efter en skogsväg med stora stenar. Dumma stenar...

Idag var det lydnad och skydd, Dyra fick vara ute på lite miljöträning, hon var duktig och brydde sig inte om piskan som small och hundar som skällde som galna på IPO planen. :) Vi tränade lite fot, lite ligg samt ligg och stanna, passivitet, och så lekte vi. :)

Idag var sista dagen, imorgon är det IPO tävling som jag ska stanna å kolla på!



Tarass och Dyra, zoom zoom i skogen! Dyra är tämligen naken. Liknas bäst vid en skabbräv.


Kommentarer
Postat av: Annica

Va kul med IPO läger :)Har du fått en massa träningstips nu då som du kan praktisera & lära mig sen ;)

Pussa vov från mig

<3



Kramiz

2011-07-10 @ 22:19:09
URL: http://www.tervoristerna.se,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0