Bilder på Dyra

Blev ingen tripp till Stockholm för oss... Ba så ni vet. ;)


Påskhelgen så hade kennel El-Jo-Mi's (Tarass uppfödare alltså) träningshelg. Jag hade inte Tarass med eftersom han var nyopererad, bättre för honom att vara hemma och mysa då. Dyra fick dock komma ut och lufta sig lite. Annica var snäll och fotade oss med min kamera... jävla skit, hon tar bättre bilder med min kamera än vad jag gör! Ha ha ha...

Nå, eftersom det finns så lite bilder av Dyris (jag vet, jag är lat) så tänkte jag dela med mig av dem här. Hon har vuxit en del, och utseendemässigt ser jag både mamma och pappa i henne... även en del moster och faster. *skratt* (Och jag ser gigantisk ut på bilderna, i mina abetsbrallor och dunväst. *asgarv*)
  
 


















Alla foton: Annica Blom.


Kommentarer
Postat av: Veronika

Jättefina bilder!! Vilket ekipage, ni ser super ut tillsammans. Hon verkar dyrka sin matte=)!



Vad långt hår du har!



Jag längtar till Viktors kennelläger som är i september uppe i Sthlm.



Ha det bra!

Kram

2011-06-05 @ 07:22:59
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/
Postat av: Monica

Åh, äntligen hittade jag din blogg! Vad har hänt med Blogtown? Har allt dött och raderats eller vad? Jag som ville spara ner allt jag skrivit om Misla...



Vi har ny blogg (igen) eftersom förra bara slutade släppa in mig... (?!?!?)



Så fin hon är Dyra. Saknar tervureniska fria följet, det var nåt visst med det!

2011-06-11 @ 19:54:36
URL: http://tassistanshundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0