Liten video, om det fungerar

Ikväll efter att jag varit hem och hälsat på några vänner så stannade jag till på Hundtorpet och gick med hundarna. Ha ha, jag fick lov att filma goskiten Ghetto när han busade - han är så söööt, min gamle lille goskit. :) Ber om ursäkt för att man hör mig andas på ett obehagligt vis, jag andas inte onormalt högt eller störande i vanliga fall - det var nog bara det att jag höll mobilen (som jag filmade med) så nära ansiktet. ;) Tervtottarna är med på ett hörn åsså... :)

Tränade lite med vovvasarna också, alla fick leka lite agility och så körde jag en del allmänna övningar med Dyrgripen. :)
  
 


Kommentarer
Postat av: GalenpAnna

Men ååhhh :) ghetto ser lika Charmigt Knäpp ut som shappo :))



Tack för dina alltid så Goa kommentarer Kattis... Skulle spara dem alla och samla dem i en bok som jag kan titta i när jag behöver piggas upp!



Saknar dig med, superknasigt när vi aldrig setts :) puss!

2011-06-25 @ 12:42:29
URL: http://Rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0