Ordbajseri ; )

Gårdagens föreläsning
Igår mitt på dagen plockade jag upp Eleanor i Själevad och vi åkte söderut mot Sundsvall för att gå på föreläsning med Eva Bodfäldt.
På vägen ner stannade vi och tryckte en pizza samt våldgästade Kristina som har Tarass lillebror Fox samt terven Trixa... vi var nämligen väldigt kaffesugna. ; )
Eva pratade om hundars "av- och påknapp", vad man tjänar på att träna det på ett sådant sätt att hunden kan koppla av utan kommando i alla möjliga situationer. Hon visade även praktiska övingar med sin egen hund. Riktigt trevlig föreläsning! : )


Facebook
Jag har avaktiverat mitt facebook konto. *skrattar* Jag är ju en ganska nyckfull människa ibland, och kände mig less på sociala nätverk. Men ni som är på min vänner lista på facebook, jag ligger kvar på er vänlista - det är bara det att kontot är sovande. Vi får se om jag aktiverar det igen någon gång. : )


Dyra löper
Dyra har löpt i 7 dagar nu, och fram till igår så har inte pojkarna brytt sig. Men i morse ställde hon upp sig för Ghetto (hon är nog bara förvirrad, tror inte hon är i höglöpet) och den gamle mannen blev då intresserad. Så nu vankar han runt runt runt och slickar golvet. Ha ha... Det är fortfarande lugn och harmoni i lilla flocken dock. : )
Det här betyder att Dyra hade cirka 7½ månad mellan första och andra löpet... hon hade gärna fått ha längre. ; )


Intresseklubben antecknar
Var och styrketränade med brorsan i tisdags, första gången på en miljoners år. Tog det lugnt men likt ändå har jag träningsvärk nu - pinsamt. Vi tränar gratis på ett ställe som heter Brux genom jobbet, fattar inte att jag inte tagit tag i att börja styrketräna igen förrän nu. Kändes ju liksom bra. : )
Har gått ner 20 kg sedan i maj... 10 kg till så borde jag kunna klassas som hälsosamviktig och inte överviktig. Eller jo, viktig är jag ju jämt. Eller? ; ) 


Jamen... över och ut då. Avslutar med några bilder!


Dyrgripen...



Tarass och Dyra en tidig höstmorgon med belgarbus!















The face of insanity... ha ha ha!
; )


Kommentarer
Postat av: Eleanor

Visst var det en liten AHHHA upplevelse på föreläsningen? Kanske vi får göra om det framöver.

Tack för trevligt sällskap.

2011-11-17 @ 15:26:29
URL: http://www.eljomis.se
Postat av: Ej avaktiverad

Tänker INTE kommentera här. Jag skriver på Facebook istället. Där kan man läsa det. Kommentaren alltså. Andra saker kan man också läsa där. Och bilder, det finns bilder.



Bara så du vet.



Hmpf.

2011-11-18 @ 20:08:28
Postat av: Kattis

Ha ha ha ha ha... Facebook is the shit! Eller bara shit. ; )

2011-11-19 @ 06:11:22
URL: http://Den här!
Postat av: Alexandra

Jag undrade var du tog vägen!

2011-12-01 @ 11:50:03
Postat av: lone

2012-01-13 @ 16:17:29
Postat av: lone

Du är viktig! punkt slut:-) och man kan ju inte låta bli o le med hela ansiktet när man ser hundbus, de är så fina.

Kram

2012-01-13 @ 16:19:25
URL: http://incas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0