Del två!


"Nämen, jag tänkte servera mig själv lite falukorv."



Jag: "Har du just tuggat på bordet?"
Puppis: "Alltså näe?"



Tjött.



"Meh. Du är en konstig hund."



Dyra håller på lära puppis allt om vansinne. Verkar smitta av sig rätt fort faktiskt.



Puppis: "Jag har nåt som inte DU har! Titta! Pinne!"
Dyra: "Ah, men jag kan se din stjärt."



Tripp, trapp, trull. : )



"Sååå går vi runt om ett enebärssnår, enebärssnår, enebärssnååår..." (Jag vet inte heller.)



Puppis tog på tjocka raggkoftan och det blev paus i Bregottfabriken. Konferens.



Ehum... Nix, kan inte låta bli; DUMBO!



Jag: "Hörrni! Gruppbild! Jaaa!"
Byrackorna: "Njeh. En annan dag."
Va fan.

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha ha ha fan vad jag skrattar åt dina inlägg. Dom är klockrena! :D

2012-04-22 @ 23:21:01
URL: http://www.tervoristerna.se
Postat av: Monica

Vad nu då? Ny vovve i huset? Skulle det inte bli en tervtjej med bra linjer alternativt en valp efter Dyra? :O

2012-04-23 @ 21:27:33
URL: http://tassistanshundar.wordpress.com
Postat av: Lena

Hahaha!! Du ä jolig du..

2012-04-24 @ 06:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0