Dop

Awww... i onsdags var jag på världens myssigaste dop. : ) Grannens lilla bebis skulle döpas, så nu får man väl inte kalla henne "Den lilla människan" längre... det är Louise som gäller numer. ; )

Dopet hölls ute på Bruksgodset, lantlig miljö och gudstjänsten hölls utomhus under solen. : )





Hon som har Bruksgodset är keramiker och plockade ut toksöta och sköna kaffekoppar ur ugnen medan jag såg på... Jag ville ha! Så, jag bytte till mig sex kaffekoppar mot fårull. Joråsåatteh... så gör vi affärer på landet. ; )

Kommentarer
Postat av: Anna @ Rocktassar

hHAhaha



"Den lilla människan..."



...



"...så gör vi affärer på landet..."



JAG GILLERT<3

2012-06-23 @ 20:46:06
URL: http://rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0