Måste prova

Tog hem blogg.se app till min iPhone, och nu måste jag ju prova skriva ett blogginlägg från telefonen! Ser det märkligt ut, eller krånglar så vet jag ju att det bara är att radera skit-appen och skriva inlägg från datorn som vanligt.

Provar bifoga en bild också, såklart. Det är bilder som Annica tog med min kamera för några veckor sedan. Dyra fick köra lite kamplek och bitkuddeövningar (ja, jag uppfann just det ordet) med Anders. Det gillar hon skarpt! Och han är väldigt duktig med de hundar han interagerar med.
Jag fick även vara första koppelhållare åt "min" lilla gudpuppis Delta. Hon har figurerat tidigare här i bloggen, då hon fick vara hos oss som dagisvalp när hon var yngre. Gullsnuttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0