Dyra nakenfis och IPO-lägret

Dyra har fällt ur pälsen... Hon ser inte klok ut. Hon hade ju liksom inte så mycket till att börja med, och nu ser hon mager, ranglig och femjävlig ut. Det roliga är att hon är toklik farmor Akasha då hon är urfälld. *skrattar*

Jag ska bada henne och se om hon blir lite mer fager med skönhetsvård. ;)
 
 
Jag har bokat boende på Vandrarhem/Hotellet i Sollefteå från måndag till söndag nästa vecka, men jag tror kanske jag åker redan nu på söndag eftermiddag. Då planerar Camilla med Farre att dyka upp oxå, roligt att träffa dem innan allvaret börjar med IPO-lägret.

Jag är anmäld att gå som åskådare, kommer bara träna mina vovvar vid sidan av, i spår och lydnad. Kanske man kan lura någon att leka lite bettövningar med Dyra, inofficiellt liksom. :)

Kommer få skämmas ihjäl över hur lite jag faktiskt lärt Dyra ännu. Hon kan inte ens "ligg". Typ. ;)


Natti!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du komma hit o skönhetsvårda mina tre uschlingar också? De fäller - det är tamäfan hundhår överallt (!!!) - de är matta och förjäkliga io pälsen...

Har börjat med laxolja igen och köpt nåt svindyrt schampoo, hoppas det blir bättre! De är inte vackra nu alltså...



Flx kunde inte heller ligg förrän hon va runt... kasnke 10-11 månader? Lärde henne sitt och stå först, inför fjärren :) Snygg bakåtsttar har hon nu, så skäms inte - va stolt =)



Gud va kul med läger, jag vill med!

2011-06-29 @ 11:20:49
URL: http://rocktassar.se
Postat av: Veronika

Mina fäller oxå!! Jag blir lika förvånad varenda gång, hahahahaha. Dyra är säkert jättesöt ändå!!

Vad spännade att komma iväg på IPO. Lycka till där (från åskadarplatsen, hihi, jag skojade). Hoppas att någon kan kämpa lite bredvid med er=)!!

Kramelikram

2011-06-30 @ 00:07:07
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0