Jisses... Lättar upp med lite bilder!

Jisses vad deprimerande föregående inlägg i bloggen var. Ha ha ha...

Tänkte jag kan lätta upp med lite bilder från El-Jo-Mi's kennelträff som var i påskhelgen istället. ;) Bilderna är från den 22 april 2011. Har ju inte delat med mig av dessa bilder ännu - bara egobilderna på mig och Dyra.

Nu är det som så att jag sitter vid bärbara datorn, och där har jag inget vettigt bildprogram - det enda jag kan göra är att beskära och förminska bilderna. Programmet gör att förminskningarna ser lite pixlade ut, och det ber jag om ursäkt för. men man ser ju fortfarande vad bilderna föreställer. ;)

Efter att jag postat detta inlägg så ska jag göra mig redo att åka och jobba natt... Nu börjar allvaret igen.
  
 

Antonella von Axima, "Yadi". Elles import från Österrike.
 

Vackra Yadi...
 

Elle och yadi på lydnadsplanen.
 

Elle och Yadi tränar linförighet.
 

Yadi apporterar.
 

KORAD TJH LPI El-Jo-Mi's To Morrow, "Fox". Ägare är Kristina Boldén, Härnösand.
 

Fox i skogen, väntar på uppletande.
 

Fox kör uppletande.
 

Duktig Fox hittar grejjer i skogen åt matte...
 

Paparazzo!
 

En del av ljugarbänken...
 

Skogsfolket och Yadi i jakt på leksaker i skogen...
 

El-Jo-Mi's Daughter Of Tip Top, "Doj-Doj".
 

Doj-Doj och husse Tobias tränar fritt följ.
 

Doj-Doj och husse Tobbe. Duttiga!
 

LPI El-Jo-Mi's Djinnie-Jinnie, "Mini".
 

Mini och matte Berit tränar apportering.
 

Ett stycke flygande Mini!
 

Sötaste uppsynen på Mini...
 

El-Jo-Mi's Tears of Joy, "Joy". Matte Monica från Lycksele.
 

Joy tränar fritt följ.
 

Joy och matte har kontakt!
 

Joy och matte busar lite...
 

LPI LPII El-Jo-Mi's To You, "Toka". Bor hos kennelmamma.
 

Toka och kennelmorsan Elle!
 

El-Jo-Mi's Pawprint Of Picasso, "Jamba". Matte är Diana Ritzén, en töckna sörlänning.
 

LPI LPII LPIII SE LCH  SE UCH Enbuskens Camino Chiaha, "Lina".
 

Lina jagar Jamba. Båda tjejjorna bor hos Diana i södern.
 

LPI Kogaråsen's Trixa, "Trixa". Bor med Fox och Kristina i Härnösand.
 

Det växer tervtottar i skogen...!
 

KORAD LPII SE UCH El-Jo-Mi's I'm A Beliver, "Tino".
 

Tino duktig på uppletande! :)
 

Tino busa med matte Annica i skogen.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vad mörk & fin Fox är och ändå så röd.

Vilka härliga bilder, man blir inspirerad till träning!

Ha en bra arbetsnatt=)

Kramisar

2011-06-06 @ 21:16:42
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/
Postat av: Eleanor

Va fina kort. Visst hade vi trevligt? Blir nog lika trevligt på lägret.

2011-06-07 @ 21:24:08
URL: http://www.eljomis.se
Postat av: Karro och King :)

Hej va bra att du startat upp en ny blogg nu så man kan kika in :) Häligt med massa tervbilder :) Finare hundar finns inte, fast din Ghetto (stavning?) är ju ruskigt söt :)

2011-06-08 @ 12:02:40
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0