Angenämnt problem

Hade lite tassvård idag, klippte klor och ansade lite tufsighet från hundarnas tassar. Alltså. Jag tar fram klotång och sax, och hundarna blir tossiga och studsar efter mig - när jag slår mig ner på mattan på köksgolvet så får jag plumpt två stycken tervetottar i knäet. De liksomtävlar om vem som ska få tassvård först... slutade med att jag fick stänga undan en av dem åt gången med kompostgaller... Ha ha ha, men jag klagar inte. Faktum är att jag är oändligt tacksam över att ha det här "problemet". : )

Nu ser de lite mer välvårdade ut iallafall! Söta små tervetottar...



Ett stycke Tarras tass.



Dyra fot och Tarass fot... vill ba' dit å snusa på dem. Hundtassar är söta. ; )

Kommentarer
Postat av: Annica

Kanonfina tassar! Snusvänliga <3

2012-05-07 @ 22:49:54
URL: http://www.tervoristerna.se,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0