Lite livstecken

Ja jäklar vad dålig man är på att blogga. Önskar jag kunde skylla på facebook och twitter och instagram, men jag är inte så överdrivet aktiv på fb (plottrar in nån fånig statusuppdatering någon gång, har dålig koll på vad andra lägger upp där), twitter har jag inte använt sedan i september och instagram har jag inte alls... Hm. Men det känns som att blogg överlag har börjat försvinna, det är ingen som läser eller skriver bloggar så som man gjorde för bara ett par år sedan... Who knew? : )

Nå, vad har vi pysslat med?

Vi drog iväg en vecka till Gran Canaria med goda vänner! Släpade med oss mina två äldsta systerdöttrar dessutom, men det hade de verkligen ingenting emot. ; )
Jag är inte så mycket för solsemester, har inget emot att bara vara hemma med hundarna. Men oj vad solen gjorde gott, att få tanka lite D-vitamin, och det var mysigt att umgås med vännerna och barnen! : )

Annabel och Lisa-Marie bodde även ett par extra veckor hos oss. Trevligt, trevligt. : )

Vi har råkat bli med fjällstuga i Grönfjäll! Öh. Efter att herr husse köpte sin nya skoter har han gått och blivit rejält skoter- och fjällbiten. Och när han var i Grönfjäll med grannarna tillsammans med andra vänner till oss... Ja, då skenade grabbarna - och med iver och glädje införskaffades ett stycke fjällstuga! Där ser man. Ha ha ha ha... Jag ser nog mest fram emot att få fjällvandra med jyckarna när det blir barmark. ; )

På hundfronten har det varit lugnt, ingen ambitiös träning, utan mest bara promenixande och gos. De är behändiga ändå, och verkar inte särskilt missnöjda med livet. : )

Men! Den 6-7 april ska jag och Dyra på IPO läger! Det blir skoj, och förhoppningsvis får jag en boost av inspiration. : )

För övrigt börjar det bli dags att tänka på fårklippningen... Tur man "bara" har sju tackor! Men när man är glad amatör är det rätt mycket. Hö hö...

Tjing tjong, på återseende! : )


Kommentarer
Postat av: Annica

Härlig med semester :) Fina bilder!!

2013-03-31 @ 19:29:35
URL: http://www.tervoristerna.se
Postat av: Petra

Jag läser din blogg och bloggar själv fortfarande, men visst jag tror inte man har lika många besökare som förr :(

2013-04-12 @ 17:04:04
URL: http://papilloner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0