Är det sol ska man passa på!

Det var underbart vårväder igår (och idag!) så vi åkte upp på Hundtorpet vid lunchtid och fikade smörgås och vattenmelon med trevliga brudar, och vi kunde sitta UTOMHUS gott folk! I solen! : ) Härligt. Vad glad man blir.

Sen blev det lydnadsträning med Dyra med Annica som först fotograf, men hon fick nog efter en liten stund och tog på sig coach-jackan... Och efter ännu ett ögonblick fann jag mig själv som åskådare medan hon tränade min hund... Hahahaha! Galet roligt. ; )

Hon tränade lydnad med sina mallinutter, och jag försökte hänga med i svängarna med kameran... Inte så lätt vill jag lova! ; ) Men här nedan följer några smakprov på Delta och Clip. : )


Kommentarer
Postat av: Annica

Oj vad du bloggat mycket. Jag hinner inte alls med. Själv har jag varit jättelat :) Kanonfina bilder!! Tack för dom!

2013-06-21 @ 16:45:32
URL: http://www.tervoristerna.se
Postat av: Olivia

Så vacker hund och jätte fina bilder!

Svar: Tack tack. : )
ghedoes.blogg.se

2013-08-15 @ 05:44:47
URL: http://yippoandnico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0