Ghetto - diva till fotomodell

Igår så hade jag kameran med en stund ute minsann, men så fort jag skulle börja fota så tyckte Ghetto att det var dags att gå in. Ha ha ha, han har aldrig varit fotogenialisk, och han har alltid tyckt att det är skit tråkigt att vara stilla medan jag ska fota. : ) Inte en enda bild fick jag av honom...

Tervtottarna är dock linslusar, de tycker det är jätteroligt när matte sitter och jollrar bakom den stora svarta saken som tydligen kallas "kamera". ; )
 
 

Tarass och Dyra... ha ha, de hade dängt runt varandra i blötgräset - och Tarass hade även
legat och vilat i en vattenpöl. Därav ser han tämligen... ovackert tufsig ut? ; )


Ha ha ha, Dyra ser fortfarande ut som en malinois. ; ) Men nu börjar pälsen komma tillbaka!


Idag ska jag köpa ett nytt halsband åt Dyra, ett likadant halvstryp som Tarass och Ghetto har. Hon har haft ett temporärt halsband medan jag väntade på att hon skulle få rätt storlek, liksom. : )

Sedan blir det nog lite spårträning under kvällen... Jag har varit duktig och sparat massa snusdosor och småburkar, så jag kan lägga hur mycket spår som heeelst! (Nåja.) : )

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mimmi&Benjy&Urax

fina tervar du har! Har också belgare, fast den strävhåriga varianten ;)

2011-08-29 @ 01:13:17
URL: http://laekenois.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0