IPO/BSL tävling, Sollefteå BK

Igår, söndagen den 10 juli alltså, så avslutades hela lägerveckan med tävlingar i IPO och BSL. Vi stannade och kikade, och det var både roligt och lärorikt. Stackars Camilla fick utstå en massa dumma frågor från mig. ;) Det kom en störtskur regn just då skyddsdelen startade så jag gick och stoppade undan min kamera - och det bidde inte några bilder därifrån. Men här nedan följer bilder från lydnadsdelen iallafall! :)









En av lägerarrangörerna, Jenny Höglund. Foto: Camilla Ljungberg.


Jenny Höglund med sin holländska herdehund. Foto: Camilla Ljungberg.








  
 
Lite inspiration måtte jag ha fått, för idag så har jag både spårat och tränat lydnad här hemma med Dyra. ;) Får se om det blir ett litet spår till senare ikväll när det inte är lika varmt. :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fina men allvarsamma bilder! Vilken kontrast mot agilityn:-) Kul med läger och att få inspiration till egen träning!

Ha en skön sommar!

2011-07-12 @ 11:50:03
URL: http://www.aethlings.se
Postat av: Maja

härliga bilder som ALLTID!!!! Duktiga duuu!

2011-08-22 @ 21:10:21
URL: http://www.bruksvovve.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0