Kvällsprommis

Åkte på Torpet och tog en kvällsprommis med jyckarna. Riktigt behagligt väder och temp...
  
 

Alla mina tre vovvisar; Ghetto, Dyra och Tarass.
 

Tarass on the move. Gah, vad jag älskar hans ansikte och ögon! Fina hund...
 

Dyra lurar omkring i skogen.
 

Lite badplask i pölen.
 

Dyra i motljus.
 

Ha ha ha... skeva Dyra.
 

Ghetto på språng!
 

Ha ha haaa! Tarass min - och kolla djävulen i bakgrunden!
 

Ghetto tuffar på, han är som en tax (kommer strax).
 

Dyra på språng.
 

Dyra är en smygande brakskit... väldigt vallhundsaktig när hon fokuserar på något.


Kommentarer
Postat av: Diana Och Tervtöserna

Vilka härliga bilder!! Ni ser ut att haft en riktig trevlig prommis!

2011-06-15 @ 23:33:49
URL: http://www.terveriet.webs.com
Postat av: Veronika

Men oh vilka underbara bilder!! Duktig du är! Så fina vovvarna är! Man vill pussa & gosa med alla. Så söta blickar, de verkar lyckliga=)!

Ikväll åker jag till Halmstad med Viktor. Imorgon ska vi kolla på Farre & Camilla=) Spännande!

Kramkram fina Kattis!

2011-06-17 @ 06:48:47
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅHh de tre mittenbilderna: Dyra i motljus, skeva Dyra och Ghetto på språng - de tre bilderna var så härliga att jag skulle vilja ha dem som tavlor!! :) Ahhh!



O den där Ghetto ser smått missbildad ut, huvud som verkar åtta gånger för stort för kroppen, hahaha =) Så rolig!:)



Jo visst fyller ahn år den 11 juni, jag var bara sen med filmen på bloggen! Skrev jag inte det i inlägget? :)



Söt du är, ja men jag håller dig - han är allt lite underbar när han kommer i fullll faaaart över ääängen! :)

2011-06-17 @ 13:00:49
URL: http://rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0