Dagbarn (dagvalp?) här idag

Idag är lilla Delta här igen då mammsi Annica måste jobba och husse Anders sova (efter nattjobb, inte för att han är en dagdrivare). Vi har varit på promenad, sovit lite, och myst en massa. I detta nu funderar jag på om jag ska lägga spår åt alla tre vovvarna men det blåser alldeles förfärligt... Kanske bara ett litet åt dem var? Och det är lä på ovansidan huset så Delta borde kunna få ett bra valpspår där. : )



Delta leker följa John med katten Tuta. ; )



Tuta: "VAD tror du att du håller på med?"
Delta: "Alltså, inget, tittaråtdethärhållet ochföljerinteefterdig. Alls."



På promenad i skogen, jippi tjihooo!



Tarass, Dyra och liten malligator i bakgrunden. : )



Jag vet, galet skevt foto - men jag ville bara göra er uppmärksamma på att vi har varit på kossa mu mu spaning också! (Det vita där borta i fjärran som Delta tittar på är alltså kor. Inte snö. Äh, tyst med er! Jättefin bild ju.)



Skulle ta en fin porträttbild av Tarass. Njaaa, gick sådär. Busfröknar.



På äventyr på ett kalhygge.



På äventyr på en äng.



Delta: "De ä du å ja va, eller hur farbror Tarass?"
Tarass: "Jepp. Som Rasmus på luffen."



Ända mot ända, kan ingenting hända. (Eller jo, man kan få ett gulligt rumpkort av tjejjorna.)


Tjipp tjillevipp! : )

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du tar såååå fina bilder!! O skriver så man ligger dubbel av skratt, hahahaha.



Ha det bra däruppe!

Kram från Skåneland=)

2012-05-08 @ 19:07:08
URL: http://http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0