Nördigt värre

Jag gillar att skriva upp i förväg ungefär vad jag ska träna på, om jag nu planerar en träning på något särskilt på någon särskild plats (typ Hundtorpet). Hemma och på promenader frivåfflar jag små övningar.
Jag är inte invecklad, utan skriver upp till exempel "hopp över hinder" och så funderar jag ut "hur". Hur jag ska träna, hur jag vill att det ska se ut när jag är klar med övningen för denna gång.

Sedan har jag en rolig fetisch för att rita spårkartor. Ha ha ha... Kan rita flera stycken åt gången, där jag funderar på utveckling av uthållighet, vad hunden behöver lära sig samt vad den behöver mer mängdträning av. Jag följer sällan min plan, men det är ju inte hela världen. Tyvärr kommer jag mig för att spåra allt för sällan, och det är jag arg på mig själv för.

Men imorgon ska jag försöka vakna i tid (jobbar natt nu) och lägga ut spår åt Tarass och Dyra! De har haft fruktansvärt tråkiga veckor nu... Skärpning Kattis!

Bilden nedan? Morgondagens spår! Ha ha.


Kommentarer
Postat av: Anna @ Rocktassar Rocktassar

NICE!! :D

2012-12-27 @ 00:02:22
URL: http://rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0