Mumsigt men fruktansvärt äckligt

Sitter på jobbet och har mer än halva nattskiftet kvar att göra. Vill mest bara hem. Som vanligt, fast ändå inte.

Hundarna har fått mumsiga, köttiga älgben av en kollega till husse. Perfa för deras tänder; kropp och knopp.
Jag ger mina hundar en hel del färskfoder (Klass) samt att de får en varierad kost med rått kött (älgkött, kycklingvingar, etc) och puréad frukt och grönt. Samt torrfoder då. De är vana vid den varierade kosten och blir inte dåliga i magen eller så.
Men det som är mums för dem är blä för mig. Tycker inte om att hantera kött (är vegetarian själv) så jag ser urlöjlig ut när jag tar på mig plasthandskar och krånglar på med tänger och andra redskap. Ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0