Jäkla skit...

Jobbade natt måndag till tisdag, och idag jobbar jag natt tisdag till onsdag. Hade på tok för bråttom in mot stan, och märkte inte alls den mystiska saaben som hängde på. Vilken visade sig vara polisman i civilbil. Jävla skit... Som tur var fick jag behålla körkortet, men 3200 kronor fattigare är jag. : (


I morgon tänkte jag försöka lägga spår till vovvarna på gräsmatta, äng går riktigt bra men i så pass kort gräs som det är på en gräsmatta blir det en helt annan sak och det behövs med jämna mellanrum för noggrannheten. : ) Har redan ritat upp spår åt Tarass och Dyra (Ghettos brukar jag improvisera). : )



Augustiväder över Idbyn (mobilkamera-bild, därav kvalitén).


Kommentarer
Postat av: Mimmi&Benjy&Urax

sv: hej igen och tack så mycket! =) Han är skön och rolig faktiskt, en riktig clown.



himla fin bild! älskar sommaren, känns tråkigt att den snart är över.

2011-08-30 @ 23:39:14
URL: http://laekenois.wordpress.com
Postat av: Sandra

Skit med bötern :( Så kan det gå tyvärr. Skönt att du fick behålla körkortet i alla fall!

Härliga bilder nedan! :)

Är det okej om jag länkar dig på min blogg?

2011-08-31 @ 23:55:55
URL: http://sandrawingfors.blogspot.com
Postat av: Maja

Usch..!! Ser poliser överallt denna vecka ute i trafiken!



Tänk positivt att du fick ha kvar körkortet!

2011-09-01 @ 13:50:19
URL: http://www.bruksvovve.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0