Dyras släktingar

Aaah. Sommar. Sitter på bron med en kopp kaffe, hundarna runt fötterna och spelar musik på Spotify. Just nu är det Totta Näslunds album Duetterna som smeker mina öron. ;) Nåja, Erik som brummar runt på åkgräsklipparen ljuder även i mina öron, dock inte fullt så smeksamt. :P
  
 
Nu kommer bilder på Dyras syskon, mamma och morbror! Det är Britta, ägare till syster Arexia, som skickat bilderna. :) Känns så ledsamt att jag inte kunde åka, men mitt "hundkonto" har nått en botten i och med dessa jämarns veterinärräkningar. Det får bli en annan gång, förhoppningsvis inte allt för långt bort i framtiden. :)
  
 

 

 

 

 

  
 
Ha en fortsatt skön lördag! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Uhh så härligt! Kände att jag ville kasta mig rakt in i tervgänget och leka med med... tervar har ett så härligt "go" - de är snabb, exakta och reaktionssnabba men ändå så fjäderlätta! Amazing... =)



Synd att du inte kunde åka men du får ladda för nästa gång! Är det långt till uppfödaren?

Jag min tok fick för mig att Dyra var en importerad dyrgrip - har jag drömt det? ;)



När ska VI ses då!?!

2011-06-22 @ 08:31:06
URL: http://rocktassar.se
Postat av: Veronika

Hi, kul att lilla Dyra snart är svenskreggad. Duktig du är med papper & allt. Camilla pratade ju om Frankrike till sin nu. Ni är så busiga som tar in fina linjer till oss i Sverige=)! Nice!

Vad fina bilder!! Ni verkar ha bra kontakt, du & uppfödaren (kullsyskonen). Ballt!

Stackars Erik med bröstmuskeln som lossnade. Shit, måste ha gjort ont!!!!!

Gulliga filmer!! Ghetto ser pigg & glad ut=)!

Visst är det härligt med sommar!!!

Ha det så bra fina Kattis!

Kramelikram från Veronika & hundarna

2011-06-23 @ 06:22:16
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0