En systerdotters list

Äldsta systerdottern fick sin första mobil med kontantkort av mig och brorsan, för cirka två veckor sedan. Hon ringde första dagen, men har inte hört av sig sedan dess. Idag ringde hon från sin mammas (!?) mobil.
 
 

   
Systerdotter:
Vet du varför jag aldrig ringer? Jag har liksom ba' 69 öre kvar!

Jag: Va? Hur gick det till?

Systerdotter: Jag VEEET inte.

*tystnad*

Jag: Men jag hade bara tänkt ladda en gång i månaden, alltså egentligen den 9 juli då.

Systerdotter: Det är idag!

Jaså... tänk så. ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, är det tänkt att det är du som ska fortsätta ladda hennes mobil eller? :)

2011-06-29 @ 11:18:14
URL: http://rocktassar.se
Postat av: Veronika

Haha, vad go tjej! Vilken fin present! Det är ju bra med kontantkort så att räkningen i slutar på flera tusen, haha. Jag hörde av en mamma på mitt jobb. Hennes barn messar ca 300 meddelande om dagen. Hur hinner de med något annat?

Kramis=)

2011-06-30 @ 00:03:15
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0