I rörelse

Idag blev det att vi var i rörelse en del. Hälsade på Eriks pappa på korttidsboendet, utforskade Skuleskogarna, hälsade på mamma i Nordingrå. Sedan styrde min röda lille skrutt Ådi hemåt i solnedgången, och här hamnade jag i soffan.
   
 

 






















Nog är det härligt att vara ute i naturen, och idag bjöds vi på solsken över det vackra landskapet som man kallar Höga Kusten. Vi åkte till västra entrén för Skuleskogens nationalpark... bara för att mötas av en skylt som vänligt men bestämt avvisade hundar på de tre lederna. Blah. Snacka om antiklimax. Men det fick bli plan B... Och kanske lite bättre planering nästa gång, så vi vet vart vi kan åka och gå med vovvarna.
   
 

Utsikt från mammas gård...
 

Prydnad i mammas köksfönster.
   
 

Älskade Ghetto...
  

Busiga tervtottar; Dyra smyger på Tarass.
 

Busar så det yr... Ha ha ha!
  
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vad härligt!! Alltså synd med de tre hundfria lederna, men härlig natur ni hittade att gå på ändå. Eller ni har sådana magiska krafter att ni gjorde hundarna osynliga & gick där ändå, haha. Kameran kanske avslöjade er, hi!

Vad häftig den bilden är då stenen speglar sig i vattnet. Sen tycker jag att man får en känsla av härligt vandringssug med vovvarna när man ser bildern!

Vilken underbar utsikt från där din mamma bor!

Skojsigt att se när vovvarna leker! Dina tervar ser smäckrare ut i typen än vad Viktor gör. Min förra terv var oxå smäckrare i typ benstommen. Om man tittar rasenligt så vet jag inte vilket som är rätt, men jag älskar min Värdefulla Viktor så otroligt mycket!!!!

Ha det bra!

Kramis

2011-06-06 @ 07:30:09
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/
Postat av: Frasse

Härliga bilder du har tagit :-) så tråkigt när man inte får ta med sg hundar på sådana ställen vet inte vad dom ska göra för skada om dom är kopplade.

2011-06-06 @ 08:26:27
URL: http://www.franssons.org
Postat av: Carina

Hojt hojt.... Klart jag vill ha hjälp för du vet väl att jag kan inget sånt där. Klarar väl knappt att skriva :=)



Underbara bilder du har tagit.....



Ja det var en galet bra dag och man vet ju att de varar ju inte för evigt så jag njuter som bara den just nu....



Massor med kramar till er

2011-06-06 @ 10:46:14
URL: http://www.hummelviksgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0