Design

Har verkligen inte gjort något åt hemsidan på hundra år (nåja, kanske inte hundra... men ni fattar). Att man kan bli så totalt ointresserad av något som man faktiskt tyckte var ganska skoj för några år sedan? Tänker ofta att jag måste ju ändra färgerna, och byta headern på hemsidan... Men så kommer jag på att det är mycket viktigare att dega ihop i soffan med en kopp te och en film eller bra bok.
Borde ju ta bort Ghettos sida från menyn på hemsidan... tänke göra en minnessida med de älskade fyrfota som lämnat mig, men det är jobbigt. Så jag fnyser och återgår till att sippa te.
 
Men! Jag har iallafall fått tummen ur och ändrat färg och design på bloggen. Mysigt murrig nu under hösten? Inte vet jag, men det blev en liten förnyelse iallafall.
 
Mitt lilla hösttips (eller vågar man kalla det vinter nu, utan att ljuga?) är; tänd ljus. Tänd mycket ljus. Tänd så många mysiga ljus inomhus att du känner dig fånig - då är det alldeles rätt, och värmen kommer sprida sig ända in i frusna fingrar och tår. Och om det inte fungerar så... tjaaa... stäm mig då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0