Tom snusdosa

Tog just sista snusen. Och nej, inte för alltid - men sista snusen ur just den här dosan. : )

Och då började det plötsligt klia i fingrarna. Det är dags att börja spara på tomma dosor inför vårens spårträning!

När jag traskade från fabriken till bilen igår efter jobbet, så i såg jag hur mycket asfalt som tinat fram den senaste veckan, och att en antydan av den där speciella vårlukten faktiskt hänger i luften. När jag sedan skymtade en sopningsbil på fabriksområdet, i full färd med att sopa upp grus, så log jag till och med en aning för mig själv under vårsolens blida leende. : )

Snart får vi träna spår igen! Det kli i fingrarna jag nyss fick, är från ivern att få diska ur tomma snusdosor samt packa ordning spårgrejjor i väskan. ; ) Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0