Julklapp på plats!

I julklapp fick jag en Jeppe hundbur (www.jeppe.com) av husse Erik! Han hade dock inte räknat med att det tar ett tag innan man får den bur man beställer, så på julafton fick jag "bara" höra vad jag skulle få... Och idag fick jag den!

Vi styrde kosan mot Timrå ganska tidigt och hämtade först buren på Jeppes verkstad. Jäklar vad bra det blev! Gillar verkligen de här burarna...

Vi tog ut pengar inne i Timrå centrum. Aldrig varit där förut, så det var lite roligt att se hur den staden ser ut... Mycket mindre än jag trodde - och herrejäklar vad mycket pensionärer som kryllade överallt! Gulligt. Värmde i hjärtat av någon anledning.

Efteråt for vi faktiskt en sväng till Birsta också, gick på köpcentrat och åt lunch på Café Charm (Canneloni med spenat, ricotta och tomatsalsa åt jag), och sedan vidare till MediaMarkt och Biltema. Det var vad vårt begränsade shopping-sinne klarade av... Vi åkte raka vägen hem efter det! Ha ha ha...

Och när vi kom hem stannade vi nere vid vägen för att ta posten och då låg där ett litet mjukt paket till mig! Det var från AG, som hade Ghettos bror Gismo (älskade G-pojkar), som varit så rar att hon stickat två par torgvantar till mig! Otroligt mysiga, charmiga och coola! Älskar't!

Vilken dag. Ejänklien. Massa små saker som gör en glad. Man ska aldrig underskatta glädjen i de lilla... : )


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja Jeppes burar är kanonbra! Snygga vantar! :)

2013-02-05 @ 21:45:55
URL: http://www.tervoristerna.se
Postat av: Karro och King :)

Åh vantarna på den översta bilden ser ju helt underbara ut! :)

2013-02-13 @ 19:32:05
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0