Smoothie

Har dille på smoothies. Allvarligt dille. Men finns det nån bättre, enklare, mer läskande måltid nu under sommarn?? Nä precis. ; )

Jag blandar i allt möjligt, blandar ganska hej vilt. Andra skulle säkert rynka på näsan medan jag njutningsfullt smackar med tungan. Eller nej, nu tog jag i. Häller ju i Erik mina smoothies också och än har han inte tyckt att någon var äcklig! Det var den där gången jag hade i typ en matsked hackad chili som han satte i halsen förstås... Ha ha ha! ; )

Dagens frukost bidde en smoothie med ett par deciliter äpplejuice (Tropicana eller Brämhults kör jag på, ingen töckna juice från koncentrat skare va!), nån deciliter havremjölk, en näve färsk spenat, en nypa hackad chili, lite saft från en citron, en tesked linfrö, en matsked solrosfrö, en näve frysta blåbär, en näve frysta havtorn, en halv avocado... Märkligt? Kanske lite, men... *smackar njutningsfullt med tungan* ; )

Så. Det är dagens livstips från mig. Smoothies people! Smoothies! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0